6:30 -shodzenie się dzieci do przedszkola
-swobodne zabawy dzieci (konstrukcyjne, tematyczne)
-zabawy ruchowe (ćwiczenia poranne)
-przygotowania do śniadania
-czynności porządkowe i higieniczne
8:30-9:00 -śniadanie grupy Żagiewki, Podziomki
9:00-9:30 -śniadanie grypy Modraczki, Koszałki
9:00-10:00 -zajęcia dydaktyczne w grupach Podziomki, Żagiewki z
zachowaniem zasady przemienności we wszystkich sferach
aktywności dzieci z uwgzlędnieniem różnych obszarów
edukacyjnych i proporcji pomiędzy nimi
9:30-10:00 -zajęcia dydaktyczne w grupach Modraczki, Koszałki z
zachowaniem zasady przemienności we wszytskich sferach
aktywności dzieci z uwzględnieniem różnych obszarów
edukacyjnych i propoprcji pomiędzy nimi
10:00 -zabawy dowolne dzieci
-zabawy na placu przedszkolnym
-spacery
-przygotowania do obiadu
-czynności porządkowe i higieniczne
11.30-12.00 -obiad grupy Żagiewki, Podziomki
12.00-12.30 -obiad grupy Modraczki, Koszałki
12.00/12:30 -odpoczynek
-grupa Modraczki- leżakowanie
-grupy starsze- odpoczynek, słuchanie muzyki relaksacyjnej,
bajkoterapia (15 minut)
-zabawy popołudniowe, utrwalanie wierszy, piosenek
-zabawy słowne, teatralne, dydaktyczne
-zabawy swobodne wg pomysłu dzieci
-zajęcia projektowe "Rozwój przedszkoli w Gminie Ostrów
Wielkopolski"
14:00 -podwieczorek
14:15-16:00 -zabawy dowolne w sali zabaw
-zabawy na świeżym powietrzu
-zabawy plastyczne, muzyczne, stolikowe
-zajęcia projektowe "Rozwój przedszkoli w Gminie Ostrów
Wielkopolski"
Zajęcia dodatkowe włączone w ramowy rozkład dnia:
Język angielski
MODRACZKI
poniedziałek i środa od godz.9:30 - 9:45
KOSZAŁKI
poniedziałek i środa od godz. 9:45- 10:00
PODZIOMKI
poniedziałek i środa od godz.10:00 - 10.30
ŻAGIEWKI
poniedziałek i środa od godz. 10:30 - 11:00
Zajęcia z religii
PODZIOMKI wtorek i czwartek od godz.12:30 do godz.13:00
ŻAGIEWKI wtorek i czwartek od godz.12:00 do godzi.12:30
Terapia logopedyczna
środa od 10:00 - 13:00, czwartek i piątek od 10:00 - do 14:30
W przedszkolu zatrudniony jest logopeda, terapeuta pedagogiczny, pedagogg specjalny, psycholog, nauczyciele współorganizujący proces kształcenia dziecka. Dzieci objęte są pomocą psychologiczo-pedagogoiczną według potrzeby i w ustalonych dniach, godzinach pracy przedszkola. Specjaliści pozostają także do dyspozycji rodziców.